viernes, 17 de diciembre de 2010

A Xunta tenta potenciar unha imaxe de marca

O goberno da Xunta de Galicia quere proxectar unha imaxe de marca que complemente a pegada que tiveron as sucesivas edicións do Xacobeo e consolide un marketing máis permanente. Conscientes de que a competencia por facerse co interese dos turistas é enorme e este é un mercado que ten evolucionado moito, os creativos pensaron en Galicia como unha terra chea de misterios,f antasía e de evocación medieval.
Todo isto entra no xogo de mercado, pero a estratexia da Xunta será virtual se non vén acompañado dun interese por actualizar,diversificar e mellorar día a día a oferta e as infraestruturas tuísticas sendo moi coidadoso coa sustentabilidade que evite masificacións e un deterioro do produto que se desexa vender.
Recollemos un anaco da nova no xornal "El País"


"Una imagen de destino experiencial en el que se viven la emoción y los sentimientos que produce viajar a Galicia. Es lo que intenta transmitir una nueva campaña de promoción turística de la Xunta en la ya no se trata de vender toda la oferta de servicios y recursos de la comunidad sino una marca turística "de todos". El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, apostó por que Galicia consolide su oferta después de un año Xacobeo que calificó de "histórico".


Galicia, gárdasme o segredo? responde a la idea que el público español tiene de la comunidad, un lugar "evocador de emociones y sensaciones, envuelto en un aire de fantasía y misterio"; un destino para "recorrer, con muchas posibilidades y un potencial aún desconocido". (...) La tipografía del anuncio se basa en códices miniados y manuscritos."

No hay comentarios: